fredag 28 maj 2010

Tråk, tråk och åter tråk.....!


Jag har så inihelvete tråkigt!! usch alltså! sitter här med varsin dator i knät liksom.. hmm jaa.!
Theo ligger här på soffan bredvid och sover.. han somnade tidigt idag... lillprinsen har åkt på feber igen:-(... 39,2 hade han innan han somnade.. får se hur den här natten slutar då... stackarn alltså... hoppas "bara" det är tänder och ingen annat nu! såg att han va lite kletig och röd i ögat när jag hämtade honom från dagis.. han har säkert fått ögoninflammation igen..:-( skulle inte förvåna mig! men men så är det när man har småbarn!
Theo blev iallafall hur glad som helst när jag hämtade honom på dagis.. dom satt och åt mellis och han släppte allt han hade när han såg mig och bara sprang fram och kramade mig:-) det är kärlek ni!!
nu ska jag fortsätta att ha tråkigt.. får väl bli att gå och lägga sig snart annars:-) natti natti!

0 kommentarer on "Tråk, tråk och åter tråk.....!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |