tisdag 11 maj 2010

innan jobbet!


Snart är det dax att åka till jobbet! Tänkte bara passa på at slänga in ett inlägg:-) inte för att jag vet vad jag ska skriva men det blir nog bra:-)


Idag är det sista jobbdagen för veckan! slutar 20 men va gör det när man få långledigt;-) weiihiii... theo och jag ska ha det så mysigt! vara ute och busa... mysa och bara va! hur härligt låter inte det?!


Vad ska ni alla göra i helgen? och i veckan! nåyy kul?! funderar på om vi ska åka till valla i veckan och kolla på djuren.. theo älskar ju djur!


Och så har vi kommit på lite vad vi ska hitta på i sommar! åka till öland och gå på ölandsdjurpark och åka till lådbilslandet! snacka om att theo kommer vara i himmelriket i lådbilslandet:-) och sen kanske åka över till gotland.. för jag har ju aldrig varit där.. och sen åka runt lite... låter väl som en rolig ide! ska man hyra en husvagn kanske??!








1 kommentarer on "innan jobbet!"

Anonym sa...

Om ni vill åka till Gotland är ni på tok för sent ut framförallt om ni ska ha med husvagn. Kommer inte finnas ngn båt plats så här sent... Jag bokade själv i februari "bara" med bil för v 33 och då va det dåligt med plats... Men ni kanske råkar ha tur...

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |