torsdag 13 maj 2010

Nää inte är det friskt inte...



Tror ni att det är friskt här hemma eller?! nää skulle inte tro det! jag har fortfarnade ont i hela skallen typ.. speciellt när jag böjer mej framåt och så... och theo har haft mellan 38,5 och 39 graders feber idag:-( så det blev inget besök hos familjen rödin idag..:-(.. vi tog en snabbsväng bara till ikano.. var ju tvugna att köpa ny panodil till Theo.. och jag passade på att fråga om dom hade nått till min skalle.. och dom rekomenderade en sak som ska göra det bra i bihålorna.. Sinova Forte heter det.. hoppas att det funkar för dyrt som tusan va det! 189 spänn för lite tabletter! usch alltså!

Nu på eftermiddag/kvällen har vi verkligen inte gkort ett dugg.. theo ville gå ut en sväng, så det gjorde vi fast han har feber... måste ju få lite luft ju.. så vi packade på han alla regnkläder så han fick busa av sig lite.. han tyckte det var extra roligt att åka rutchkanan idag, för den var ju blöt av regnet så det gick ju iktigt fort neråt idag! haha så söööt då!


Och vilken ställning theo somnade på idag då... han låg halvt på mig över mitt ansikte... så när thomas bar bort honom så va det skönt med liteluft kan jag lova ;-) men vad gör man inte för den finaste skatt man har!:-)

Måste säga det med att min bror kom hem från sjukan igår! han hade nån inflammation i lungan?! tror jag det var.. så nu har han fått penecillin! såååå bra!!




Snygg ställning han har:-)



Tittut! Ge mig luft ;-)

0 kommentarer on "Nää inte är det friskt inte..."

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |