söndag 30 maj 2010

feber hela helgen!


Idag har jag och theo varit själva i stort sett hela dagen... jättemysigt har vi haft det:-)... På förmiddagen har vi bara myst och kollat på flera filmer.. har ju varit jättefint väder idag me men theo har ju haft feber sen i fredags så det har bara blivit inhomhus i helgen tyvärr.., fredag lördaghar han legat runt 40 grader oc idag har den varit på 38 grader.. han blir hemma från dagis imorrn... känns bättre det så att febern är helt borta.. han har även fåt massor feberutslag.. men det är väl ett tecken på att det börjar försvinna va?!?! Så mormor ska ta honom imorrn när han är hemma, så vi kan jobba lite...
Igår kväll va jag me Cissi ut på grillfest i Stärnorp... jättetrevligt... det var tänk att vi skulle ut sen på kvällen men vi kom aldrig dit;-) men så sen vart jag inte iallafall.. va hemma runt 02.. Och idag har man mått jättebra! guuu så skönt det är att må bra dagen efter:-)fast jag drack ju inte så starka öl den här gången.. det berodde nog på det;-)
Nu på kvällen så har theo jag och cissi varit och kollat på fotboll i Ljungsbro.. Sara och Sofia hade match.. det var jättekul att se på.. man blir ju lite sugen att spela igen;-) hihi.. Theo fick tag i en boll och sprang runt och sparka.. det är nog den nya Zlatan jag har här hemma:-) man kan ju alltid hoppas hihi!
Imorrn är det jobb igen... synd att helgerna går så fort... jobbar 12-20 imorrn...

0 kommentarer on "feber hela helgen!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |