söndag 2 maj 2010

Tääävling!!!



Lite info om tävlingen:
Tryckexperten lottar ut en barntröja med eget namntryck!
Vinnaren får välja ett tryckmotiv och får ändra texten till vad den vill.
Sen väljer man T-shirt(finns i 11 olika färger) och tryckfärg!
T-shirt färgerna ser ni på bilden ovanför!
Tryckfärgen som den som vinner kan välja mellan är: Röd,Svart,Silver eller Orange.
T-shirtarna finns i storlek: 60-80-100-120-140-160 cl.
Tryckexperten trycker och skickar varan direkt till dig som har vunnit!
Vad du behöver göra för att vara med och tävla är enkelt!
Svara bara på den här frågan:
Hur många år fyller Theo nu den 5 maj?
Skriv en kommentar om ditt svar och även din mail adress så jag kan kontakta dig om hur du vill ha din t-shirt!
Sen av dom som har svarat rätt drar jag helt enkelt lott! så alla har lika stor chans att vinna!
Så det är väl inget att tveka på!
Va med och tävla!!
Tävlingen avslutas fredag den 7 maj kl 21.00

13 kommentarer on "Tääävling!!!"

annica on 2 maj 2010 kl. 21:57 sa...

Theo fyller 2 år :D

KUL med tävling!!!!

pöss!!

annica_svensson10@hotmail.com

Anonym sa...

theo fyller 2 år

richard198140@hotmail.com

Emelie sa...

2år gammal blir han lillfisen ;)

Anonym sa...

Lillskiten 2

Farmor sa...

Som om inte farmor skulle veta det !2 blir han eller ska vi säga att han fyller schykel haha,puss

Stina från Göteborg sa...

Han fyller 2 år!

Vilken fin blogg du har & roligt med tävling!

Stina_gotet@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vet att Theo fyller 2 år 5 maj.....
Mitt barnbarn Engla fyllde 2 år 2 maj...

MVH
Englas mormor Ywonne
ywonne.keelone@spray.se

Ha en underbar fortsatt bra dag och gratta lillfisen ordentligt..........

mormor sa...

Han visa två fingrar lillplutten , att han fyller....

Farbor sa...

jag fråga Leia, och hon svarade 2år så man får hoppas hon har rätt;)...

dennyrodin@live.se

Ellinore on 4 maj 2010 kl. 09:31 sa...

2år skulle ja chansa på att han blir;)

Whepa_@hotmail.com

Anonym sa...

Theo fyller 2 år! Lika mycket som min dotter Engla fyllde den 2 maj :-) Hihi!!

louicekeelone@hotmail.com

Sara sa...

Jag vet jag vet 2ååååårrrrrr



sarapettersson66@bredband.net

Cissi sa...

Allas vårat charmtroll fyller såklart 2 år=)

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |