onsdag 26 maj 2010

Sex And The City!!


Sex And The City!! weeeiihoo vilken trevlig kväll jag har haft! jag tyckte filmen va jättebra fast den har fått dålig kritik i tidningarna...
jag mötte upp annelie vid 17.. men jag var lite tidig och stod i 20 minuter och vänta.. men tur att jag har en Iphone att roa me med;-)
Annica och Hanna blev lite sena som vanligt.. hihi! så när dom kom hämta vi ut biljetterna!! och sen satte vi oss och käkade lite:-) Kycklingspett med klyftpotatis och en Corona!! mumma:-)
Sen in på filmstaden där det var uppdukat med snittar och cider:-)
och inne på salongen på våra stolar stod goodiebagen:-) weiihihihi!
Den innehöll: sofie´s mode tidning, ett läppglans från The Body Shop, ett body butter från The Body Shop, ett provpå parymen DKNY Be Delicious fresh blossom, en liten coca cola light burk med skor på, Compeed skavsårspåster, ett prov på en nattcreme från Olivia och ett presentkort från SAND på 200:-!! bra va?!! hihihihihi
För gravida hanna blev det cola:-)


För oss andra icke gravida blev det en öl :-)


Glada pinglor;-)

Ännu gladare ;-)

Bordet med snittar och cider inne på biografen:-


Här är vi och äter lite snittar & dricker lite cider:-)





2 kommentarer on "Sex And The City!!"

Hanna sa...

Haha kul att man blundar på kortet!! Men trevligt var det!! =)

Sara Henriksson on 31 maj 2010 kl. 13:30 sa...

Fin mamma du är :)

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |