tisdag 11 maj 2010


tjoohoo nu har man minisemester!:-) göttigt...!
Är så himlans trött så det blir sängen här snart... theo sover sen ett tag tillbaka.. han ville vara vaknen tills mamma kom hem efter jobbet idag.. gullet där! thomas skickade ett sms till mig precis när jag satte mig i bilen och skulle åka hem.. då stod det: hej när kommer du? du har en liten kille här hemma som saknar dig! puss!
åå så varm jag blev i mitt hjärta! när jag kom hem, kom han springades och öppnade dörren åt mig och jag fick en bamsekraaaam!
Sen frågade jag honom: har du saknat mamma? jaa... och jag sa att mamma har saknat theo.. du säger han: theo sakna mamma mää!!! och så fick jag en puss! ååå vad jag älskar dn killen alltså! det är helt sjukt så mycket!! kärlek,kärlek kärlek så underbart med kärlek!
Vi sitter här och funderar på semestern.. och det blir nog att hyra en husvagn hehe.. vi tänkte det omman skulle bo i stuga men då kostar det minst 1000kr per natt och vi vill ju vara borta minst 1 vecka... så det skulle ju blir ganska så dyrt va! och om man kollar blocket så kan man hyra en husvagn för 1500-2000 per vecka.. och det låter ju helt ok! så vi får se! men lådbilslandet blir det garanterat!:-)
Det tråkigaste är ju att vi har tidig semster (v.26-v.29) hoppas bara det är fint väder då!
nu ska jag nog sova! men vi hörs imorrn då ;-)

0 kommentarer on " "

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |