lördag 15 maj 2010

jahopp..så det kan gå...


Blev visst lite väl mycket av det goda igår! men man får skylla sig själv när man ska shotta och ha sej:-) måste iallafall tacka tjejerna för en trevlig svullarkväll! utgång blev det visst me.. det var ju inget som var planerat, men jag vart lite sugen på det och så blev dom andra det me tillsist! så Harrys blev det!
Idag har bara varit en jobbigdag! huvudvärk och illamående! men jag har bara mej själv att skylla;-) thomas har iallafall varit jättesnäll och tagit theo hela förmiddagen så jag kunde kurrera mig!
Nu på eftermiddag/kvällen har vi haft familjen rödin här..! super trevligt! käkat lite grillat och dom har städat deras bil och så! bara varit typ! och barnen har det så himla kul när dom kan springa runt och leka överallt! det har ju varit så fint väder idag me.. så vi hade premiär på att äta ute idag;-) göttans!
Nu ska jag återgå till tv:n!
Bye!

0 kommentarer on "jahopp..så det kan gå..."

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |