tisdag 25 maj 2010

tisdag......


vet faktiskt inte vad jag ska skriva om idag..... så det blir inget roligt inlägg här inte!
Vi har fortfarande inte bestämt hur vi ska göra.. eller rättare sagt så har vi inte pratat om det mer.. men det lutar vl åt att vi kommer att köra på det vi kom fram till igår och försöka igen.. men det kommer nog inte bli lätt.. men men .. men då blir alla nöjda och glada! om det inte skulle funka nu så vet jag ärligt talat inte vad vi ska göra mer... men visst jag ger det nog en chans till.. men det känns ändå inte som det kommer att bli som det var innan vi hade alla dessa bråk.. men det kanske kommer?! jag vet inte.. hmmm..
Annars idag har jag jobbat 12-20.. fick strax innan jag skulle stänga en kille osm kom tillbaka med parma han hade köpt och va SKAPLIGT irriterad.. han sa att den smakade mögel.. jag var jättetrevlig och så men så sa jag att han skulle få pengarna tillbaka såklart.. och då blänger han lite surt på mej.. jag sa men det blir väl bra?! han bara jaa om det är er policy så ja visst då! okej sa jag men jag kan ringa och höra med min chef vad jag ska göra sa jag.. han bara jaa gör det!! så jag ringde men det var ingen som svarade så jag sa det att tyvärr svarade han inte men du ska absolut få dina pengar tilbaka.. och jag ber så hemskt mycket om ursäkt! men ska prata med honom imorrn så han får kolla upp det.. han bara jaa gör det.. tror du att jag hittar på... jag bara nej nej absolut inte!! men han fick sina pengar tillbaka och jag hoppas att han blev något nöjd iallafall... va tvugnen att riga till christian på golvet och fråga hur jag skulle göra.. för man blir lite ställd när det kommer sånna som är väldigt irriterade och ser så himla sura ut alltså! men han tyckte me jag hade gjort rätt.. det hanlade ju inte om några större summa pengar direkt.. men så kan det vara!
Usch va jobbigt det är när kunderna kommer in och är sådär.. man blir ju helt ställd alltså! men jag tyckte jag skötte mig väldigt bra! va glad och trevlig mot han:-D
Det var allt från idag!
Imorrn är jag ledig och vi ska ut till ikano en sväng med mamma(som vanligt när jag är ledig).. sen på kvällen ska jag möra tjejerna och gå på SEX AND THE CITY smygpremiären!!! wweiiii ska bli så himlans kul! vi ska mötas innan och käka lite på nån uteservering me:-) Det ska bli riktigt kuuuul!

1 kommentarer on "tisdag......"

annica on 26 maj 2010 kl. 08:41 sa...

jaaa!!! äntligen onsdag o BIO! :D

wiiie D:

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |