onsdag 5 maj 2010

2-årsdagen!


Soooorrry! bloggen har blivit lidande idag:-(
men jag måste ju säga att det har vrit fullt upp hela dagen! Min lilla plutt är ju 2 år idag! snacka om att tiden har gått fort alltså!
Började dagen me att klockan ringde 06.. va ju tvugna att gå upp innan theo skulle vakna själv.. så vi smög oss ut i hallen och hämtade paketen och började sjunga " ja må han leva" för honom... först kollar han upp och "vad är det som händer!" typ.. sen lägger han ner huvudet i kudden.. och några sekunder senare sätter han sig upp med världens smile på munnen!! så mysigt att se honom! han öppnar paketen jättetrött.. men för varje sak han öppnar säger han: ååå.. woooww! så himlans söt alltså!!:-)

på förmiddagen åkte vi en sväng till ikea och handlade det sista.. theo somnade i bilen till tornby och sob igenom hela ikea:-).. vaknade lagom när vi skulle gå ut därifrån...:-).. sen åkte vi till några mer affärer.. sen viader hemåt! då var det bara att förbereda inför kvällen! som blev väldigt lyckad! Theo fick så himla fina presenter alltså! tack snälla ni.. han är ju inte ett dugg bortskämd den här killen ;-)

Så jag tror att theo har haft en jättebra 2 årsdag! ! eller jag tror inte jag vet att han har haft det!
Nu är det väl dax att gå i säng!.. det tog ett tag för theo att somna han var så uppe i varv och skulle cykla på sin cykel han fick idag! och även leka med leran och motorcykeln :-)

Så nu får jag säga godnatt från oss!

Natti!

Bilder från theo´s dag kommer imorrn! :-)

0 kommentarer on "2-årsdagen!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |