onsdag 12 maj 2010

onsdag!


Theo med sin "bebis" han har fått av mormor:-)


tjoohoo!


Jag har då gått och blivit förskyld:-( inte så att jag är jättesnorig utan det har satt sig vid näsan och runt ögonen och i hivudet typ.. svårt att förklara.. men det gör svinont när man böjer sig ner och så... hmm.. köra med panodil och nässpry så ska det nog ge med sig;-)




Idag har det blivit ikano och mat handling.... sen när vi kom hem däckade både jag och theo och vaknade strax innan thomas kom hem hahaha.. sen bjöds det på mat hemma hos mamma och pappa...




Min lilla lillebror är uppe på sjukan:-( har suttit där sen 16 typ.. han har ont i lungorna eller sått sånt! det skulle komma en läkare snart och ta blodprov och hoppas han får komma hem ikväll, men det var inte säkert:-( stackare!!




imorrn är vi lediga allihop:-) myyyyss! ska nog hem till familjen rödin på en fika.. det var ju ett tag sen vi såg och theo har börjat tjata om Leia.. det får inte gå för lång tid mellan gångerna för så säger han till att han vill träffa nenny, leia och memlie:-)




Nu ska jag ta och spraya lite i näsan och ta en dusch! natti natti!






1 kommentarer on "onsdag!"

Emelie sa...

Ajajaj..låter som samma symtom som ja hade för en vecka sen o jag är fortfarande inte frisk..:( stackars.. hoppas du inte blir sjuk/sjukare..

Puss

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |