lördag 22 maj 2010

guldig sak:-)


Nu är klockan mycket igen.. att jag aldrig lär mig ;-) jobbat till 20 idag.. sen bara kollat på tv typ och suttit här.. cissi och jag åkte förbi en sväng hemma hos johanna som hade party.. hihi trevligt!

Ska ta en fika me johanna på tisdag.. ska bli najs:-)

nu är det verkligen dax att nanna kudden.. ska ju jobba imorrn igen.. börjar inte förrän 12.. så kanske kanske slinker det in ett inlägg innan:-)


Pratade förretsten med mamma och pappa förrut.. dom var på båten.. jag bad dom köpa med sig en parfym till mig.. och mamma ringde och sa att dom(elelr pappa) hade frågat efter en guldig massagestav som luktade gott!! hahaha snacka om pinsamma! det var ju lite rätt.. det är den guldiga armaniflaskan som jag vill ha! den luktar ju gott men det är ju ingen massagestav inte! hahaha! det var lite roligt tyckte jag... så jag får väl se vad dom kommer hem med på söndag;-)


nu säger jag godnatt för idag!:-)



Här är den!

0 kommentarer on "guldig sak:-)"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |