måndag 17 maj 2010

Skräp bil!


Vilken lång dag det har varit idag då.. känns att man har varit ledig i fem dagar vill jag lova... va skapligt trött när klockan ringde imorse... jag kunde inte riktigt somna igår kväll heller.. hostar ju som tusan.. men bihålsinflammationen har iallfall blivit bättre med dom där tabletterna.. tur det... men det där jäkla nässprayen jag köpte i fredgas kan man ju kasta! usch alltså så ont det gör att ta den.. det är med methol i! köp aldrig den! fast den är bra men det gör ju skapligt ont.. kanske är värt det:-S hmmm..
Efter jobbet idag var det bara hem och laga mat.. thomas hade hätat theo på dagis.. så det var ju bra!.. laga snabbt ihop spagetti med köttfärsås, utan smak måste jag tillägga me.. haha! sen åkte vi och hämtade cissi... hon ville följa me och titta på bilen vi skulle kolla på.! men den var ju verkligen inget att ha!! fyy tusan vilket skräp! usch alltså! blir nog ingen ford focus.. eller kanske nån annan sån om den är finare... kollar runt som hela tiden tycker jag.. men finns ingen som faller oss i smaken direkt! men men bara kämpa vidare!
Cissi och jag har bokat klipp och färg tid på torsdag!! weeii! ska bli så himla skönt att fixa håret! men vad ska jag göra.. ska jag spaar ut till långt igen eller ska jag ha kort?! vad tycker ni?? hjääälp snälla!
Det får bli allt från nu! natti natti!
Imorrn jobbar jag kväll.. och det är bara början på kvällarna den här veckan.. stänger 4 gånger:-( men men så är det när man jobbar hela helgen ;-)
natti!

0 kommentarer on "Skräp bil!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |