lördag 1 maj 2010

iphone:-)


Hahaha jag försökte göra ett inlägg från min nya telefon förrut, men det gick visst inte så bra... måste lära mig lite först känner jag ;-) hahaha... fast jag är jättenöjd med den än sålänge!




idag fick vi lite sovmorgon iallafal.. det var skönt.. sen gick vi upp och hade en liten familjefrukost:-) det känns som jag aldrig äter frukost med mina två sötisar.. och det gör jag ju inte, för jag börjar ju oftast innan dom:-) så idag var det jättemysigt...


sen åkte vi till ikano en sväng.. handlade lite paket som theo ska få:-) han blir ju stor snart ju...


sen blev det hem till theos farmor och farfar på en liten fika.. men det var fullt upp där hemma.. dom håller på att göra iordning i köket.. och det blir riktigt fint måste jag säga! :-)




nu på eftermiddagen/kvällen har vi bara varit vi här hemma.. det var ett tag sen vi va hemma bara vi på en helg.. mysigt... så vi va ute och lekte och thomas rensade i buskarna....




ser på filmen på fyran som går nu... Nanny diaries... ganska så spännande.. men tycker så synd om pojken i filmen:-(... hur kan man va så mot sitt eget barn.. det är lustigt...:-(













0 kommentarer on "iphone:-)"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |