tisdag 1 juni 2010

Uscha för feber:-(


Idag är en sjukdag:-( usch alltså!
Kände redan igår kväll att jag var lite febrig.. tog tempen då, men den visade bara 37,6.... så imorse gick jag upp för att gå till jobbet... kände me jättefebrig... tog tempen och den var på 38,2:-(... men jag åkte till jobbet... blev genomsvett bara att byta om.. men men.. gav mej tusasn på att jag skulle orka.. men det gjorde jag inte.. klcokan 10.20 gick jag hemåt:-(... usch alltså! när jag kom hem va tempen på 38,3 igen och då hade jag ändå panodil i kroppen... så jag gick och la mej och sov i 2½ timma! sen var det dax att hämta theo på dagis..... men tempen va inte bättre... samma igen 38,3... usch alltså! idah är ingen bra dag... helt slut och ont i hela kroppen.. halsen gör grymt ont me.. så såhär är det idag... theo har iallafall varit hur snäll som helst idag.. kollat på filmer och busat omkring själv.. medans mamma har suttit i soffan största delen av kvällen... men gick ju upp för att laga mat såklart... och tog ett bad me han.. man måste ju ändå vara mamma fast man är sjuk.. men det är tur att jag har världens bästa lillkille som är så snäll:-(... theo var jättetrött och somnade halv 8 nu... jag ska snart me gå och lägga mej tänkte jag! bäst att sova bort febern.. hoppas innerligt att den är borta tills imorrn.. jag känner mig som världens minsta människa idag....:-( hoppas febern är bort så jag kan jobba på torsdag iallafall!
Nu är det slut för idag och jag har tyckt synd om mej själv för kvällen nu!
Natti!

1 kommentarer on "Uscha för feber:-("

annica on 1 juni 2010 kl. 23:34 sa...

skickar MASSA krya på sig kramar till dig!!

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |