onsdag 2 juni 2010

Badar i solen:-)



Efter en VÄLDIGT svettig natt så vaknade jag me 37,6 i grader typ... mådde väldigt mycket bättre! kände mej som en ny människa! men det var nog att jag svettats ut febern inatt!.. men fyy att vakna flera gånger på natten och det är helt blött i sängen alltså! men men det var det värt!.. som sagt kände mig skaplig i morse så jag och theo åkte me cissi till stan och tog en glass på bosses.. riktigt gott.. sen blev det en sväng på matmaknaden.. men då kände jag att jag blev väldigt varm igen och svettades som tusan.. jag var nog inte helt kry än... men efter det när vi ändå var ute så tog vi en sväng till valla och kollade på djuren! theo tyckte det var helt underbart att vara där.. han fick till och med klappa en häst och han var så stolt!:-)


när vi kom hem sov theo så jag la honom i vagnen och la på insektsnätet och ställde honom i skuggan.. medans jag satte mig på en stol och bara njöt av värmen.. för nu hade nog all feber försvunnit... kände mej som en helt ny männsika! är det så att man svettas ut febern??! nån som vet?!


Theo fick ju en pool i födelsdagspresent som vi har blåst upp idag.. hela eftermiddagen och kvällen så har han badat!:-) han älskart verkligen! poolen är ganska stor faktiskt.. vi får plats alla tre utan problem:-)









Här badar han för fullt!:-D

0 kommentarer on "Badar i solen:-)"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |