tisdag 29 juni 2010

Sommar!


Jag vill ha en bostadsrätt!! tror det skulle vara det bästa och billigaste ju... hmm hmm hmm.. hittade ju en som jag skulle få gå på visning på idag.. men sen fick jag mail om att han som hade lägenheten inte vilja sälja längre pga att det inte var så många intresserade:-(... visst är det bäst med bostadsrätt??!!

Idag har vi haft en hel sol och bad dag här hemma.. emelie,denny och leia har varit här hela dagen.. även cissi kom en sväng sen på kvällen:-) mycket trevligt:-)

Har även varit på vårdcentralen med theo idag.. han har ju världens hosta imellanåt.. stackars min lilla kille.. så fick bricanyl... vet i tusan om jag vill ge honom det:-S känns lite skumt alltså!
hmm hmmm..

imorrn hoppas vi på lika fint väder som idag! för då kommer emelie,denny och leia hit och vi ska bada och bara ha det hur trevligt som helst!:-)

natti! bilder har jag tagit massor men vet ju fortfarnade inte hur man får in bilderna från iphonen! nån som kan hjälpa mig med det??!??!?!

0 kommentarer on "Sommar!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |