torsdag 17 juni 2010

Stångåstaden......diss!!!!!


Jag blir ju inte riktigt klock på den här cissi alltså! hahaha... idag har vi grillat och så... sen blev det ju "som vanligt" en tur till netonnet.. för mobilen hon köpte i måndags är hel knäpp med batteriet, får ladda den varje dag! och så ska det ju inte vara.. så vi åker dit och pratar me dom... och hon ska få en ny telefon.. men då vill hon ha en annan Experia x10 mini.. men det gick bra att byta till den:-) så nu på kvällen har vi suttit med våra pektelefoner och lekt:-) hahaha så kan det bli!
Jag måste rätta felet jag skrev i förra inlägget me... det var alltså OZZY som va och klippte sig och så INTE Theo! men jag fick ju många kommentarer på det! det är bra att ni håller ordning på mej:-)
Jag skulle ju gjort en grej imorrn men det blir inget av det tyvärr:-( tar det i höst i stället!:-(...
och så ska jag säga det att Thomas och jag har i ett gemensamt beslut kommit fram till att vi ska dela på oss..... har sagt upp lägenheten/radhuset nu me.. så den 1/10 flyttar vi här ifrån! om det är nån som har nån ledig lägenhet till mig eller thomas är det bara att hojta till! allt av intresse!
Och jag blir såååååå förbannad på stångåstaden! fick brev hem idag om uppsägningen och där i står det: Om du flyttar från oss eller byter lägenhet inom Stångåstaden nollställs köpoängen den dagen lägenheten sägs upp.!!! VAA FAAAN! så nu står både jag och thomas utan köpoäng! super liksom eller hur! jag hade över 1000 poäng och thomas hade nästan 2000 poäng! helt sjukt alltså! va fan ska man registrera sig när man flyttar in till stångåstadens lägenheter och samla köpoäng om man ändå inte får använda dom! hur stört som helst alltså!
Men thomas sa att han ska prata me dom och fråga va fan det är för sätt på torsdag när dom kommer hit och besiktigar! shiiit va tidigt som dkulle göra det! men men!
jaja nu ska jag duscha av mig irritationen! bye!

0 kommentarer on "Stångåstaden......diss!!!!!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |