torsdag 10 juni 2010

hepp hopp jupp!


Hoppade visst över en dag i uppdateringen;-) men igår iallafall va vi ju lediga jag och theo.. och natten började inte så bra! han kräktes:-( och inte bara en gång under natten inte:-(... vi skulle ju vara på utveckligsamtal på dagis 8.30 så mamma kom hit och tog hand om honom.. men han sov hela tiden... måste varit trött eftersom han vaknade ju ett x antal gånger undernatten och kräktes...! utvecklingsamtalet gick iallafall jättebra! en jättefin kille vi har! *stolt mamma* men det visste vi ju redan ;-).. efter samtalet när vi kom hem sov theo fortfarande.. så jag gick upp och titta till han.. så satte han sig upp direkt och log mot mej:-) så vi gick ner och han blev ju inte något glad över tt mormor va här på morgonen:-) så vi satte oss och käka lite frulle.. theo ville inte ha så mycket.. men drack lite.. och sen var de kräktajm igen:-( stackarn.. men det var sista kräkan det! skööönt! sen underdagen va han jättetrött och hängig.. men han ville ha att dricka iallafall så det var ju bra!:-) när thomas kom hem åkte jag och träffade johanna och sara och tog en sväng på ikano! det var ju inte igår vi såg inte:-).. efter lite shopping så åkte vi hem till johanna och snackade lite skit ett tag.. dom skulle ut, och gjorde sig party redo:-) när jag kom hem sov theo..igen.. och han hade gjort ett jättelös blöja underkvällen så vi kom fram till det att han fick vara hemma från dagis idag! lika bra det! det går magsjuka och vattkoppor nu på dagis.. så det är väl nått snt han har åkte på.. skönt är det iallafall att han redan har haft vattkoppor!

Och idag då... har det varit VÄLDIGT mycket på jobbet! så är det när det är studenten imorrn! men det har varit jättekul på jobbet idag! det är roligt när det är fullt upp hela tiden!:-)och jag är skapligt trött nu kan ja lova.. sov typ bara 4 timmar inatt och sen up och fullt ös hela 10 timmar! så nu kan jag lova att jag ska sova tidigt.. eller jaa tidigt och tidigt..klockan är ju redan 22.33 :-S... att man aldrig kommer i sängen som man ska då!.. hmm..

imorrn är det jobb igen kl 7 till 14.. sen blir det hem och hämta min underbara kille på dagis, om han ska dit imorrn:-S.. han hade 38 i feber nu på kvällen.. får se hur han är imorrn.. annars så kunde snälla mormor ta han:-) sen på kvällen ska jag käka e annelie,annica johanna och sara! får se vart kvällen leder:-)

natt på er!

0 kommentarer on "hepp hopp jupp!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |