måndag 14 juni 2010

Jahopp igen då!


Jaa igen... fick cissi ett infall på att åka till netonnet.. den här gången kom hon på det lite tidigare än sist.. nu var ju klcokan strax efter 19.. netonnet stänger 20.. hmm:-) så theo jag och cissi åkte iväg.. och ut från netonnet kom hon med en ny mobil! haha impulsköp ja visst!

Nu sitter vi här och cissi håller på att lära sig telefonen... smart som hon är när hon satte på den så råkade hon trycka på nått så det blev typ spanska eller nått skit i hela telefonen hahahah! det var ju inte det lättaste att hitta tillbaka vill jag lova! men som tur va pratade jag med annica på msn och hon har en typ likasan telefon så hon fick guida mig till rätt! hahah tack annica!:-)

På eftermiddagen idag va Hanna och jag och vaxade benen:-) hihi blev jättebra! gjorde inte alls ont.. bara lite den första dom drog... sen var det helt okej... höll nästan på att somna när dom tog baksidan på benen hahahha! så nästa gång blir det nog mer:-)

Dagis ringde mej på jobbet idag me.. theo hade vaknat och bajsat jättelöst! så dom tyckte att vi kom och hämta honom.. thomas va ju hemma och va sjuk idag så han fick gå och hämta honom.. imorrn är han hemma med.. är ju BVC besök imorrn.. sen är han hemma med thomas och sen på kvällen åker han till mamma och pappa för jag jobbar kväll!

bye bye

0 kommentarer on "Jahopp igen då!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |