lördag 12 juni 2010

dåligt av mej..


Väldigt dåligt med uppdateringar här måste jag säga! men det har bara blivit så.. igår jobbade jag ju och sen på kvällen mötte jag upp tjejerna på fyra årstider för lite mat och skitsnack.. sen blev det hem till johanna och förpartajja lite innan vi drog vidare till Harrys... Harrys va inget vidare igår.. massa folk och varmt som tusan...
Idag då har jag mått ganska så klapligt faktiskt.. lite skalle bang på förmiddagen men den släppte sen.. theo och jag har varit och haft myskväll med cissi hemma hos henne:-) vi tog en lång promenad me.. theo ville köpa godis så vi gick till hemma kväll i tannefors och nermot åt och hemåt till cissi igen... theo va jätteduktig och gick i stort sett hela vägen till hemmakväll:-)... men vart lite trött på hemvägen, så vi fick turas om att bära han.. eller största delen skulle ju cissi bära han såklart;-).. kom hem för bara ett litet tag sen.. theo somnade ju i bilen hem.. så nu ligger han här bredvid mej och sover..
jag ska nog göra detsamma:-) har lovat theo att vi ska åka och kolla på flyguppvisning imorrn:-) spännande:-)
Natti!

0 kommentarer on "dåligt av mej.."

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |