lördag 26 juni 2010

Midsommar..


Sitter och kollar på Micheal Jackson dokumentären på Svt1 och jag bölar som ett litet barn:-(... Speciellt när hans dotter pratade om hur mycket hon älskar sin pappa... åå stackars barn alltså:-(.... Jag har aldrig innan hans död lyssnat på hans musik.. men nu efter hans död tycker jag att den är jättebra! konstigt...

Midsommar igår då:-) jättetrevlig kväll hade vi här hemma... med gos mat och trevligt sällskap.. blev inte så sent.. tror jag låg i sängen vid 00... Theo stackarn hade 39 graders feber igår.. men han va vaken och gansa så glad hela kvällen iallafall:-) duktig pojke det där:-)
Och imorse fick vi väcka honom 11.15... jättetrött.. men febern va bättre.. 38 grader.. så det är skönt.. skulle åkt och badat idag men kände att det var bäst att va hemma med honom.. och vädret va ju inte så bra idag heller så det gjorde ju inget.. kände att det var ju bäst att va hemma med honom efter som vi ska på en minisemester imorrn till Ullared:-) Hoppas han är mycket bättre imorrn.. han är så snorig och hes med plutten...

imorrn drar vi nog härifrån mellan 9-10 nån gång.. får stugan vid 15.. sen innan vi grillar går nog jag och hanna in en sväng på G-kås och ser om man hittar nått roligt:-) sen på måndag går vi nog in allihop:-) ska bli så kuuuul!:-)

Nu ska jag fortsätta att titta på dokumentären:-)

bye bye!

0 kommentarer on "Midsommar.."

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |