tisdag 22 juni 2010

Helgen då...


Jaa nu så kommer det ett inlägg:-) har varit så mycket nu dom senaste dagarna så jag bara har inte orkat helt enkelt.. hoppas det finns förståelse för detta!:-)
Ifredags hände det inte allt för mycket.. jobbade till 20.. det var min helhelg att jobba... i lördags började jag 8 och körde till 13 istället för 12-18... skulle ju hem på bröllopsfest hos fia på jobbet:-)... när jag sluta va det bara hem och slänga sig i duschen och göra sig klar.. för kvart över tre stod hanna,annelie och annica utanför och plcokade upp mej:-)
hemma hos fia va det jhättetrevligt.. fikade och åt bröllopstårta när vi kom.. senare på kvälen blev det grillat:-) vi åkte väl därifrån runt halv elva, jag hanna och annica... åkte hem till cissi en sväng... hon hade precis typ kommit hem från jobbet;-) sen tog vi oss en sväng till Harrys... men det var lite sådär.. asmycket folk och gamlingar... usch! men kvar blev vi iallafall.. gick hem till till cissi sen och jag sov där..
söndag morgonen mådde jag jättebra! cissi körde hem mig ganska så skapligt för jag skulle va på jobbet 13.30... efter jobbet mötte jag upp cissi och vi åkte till fyra årstider och köpte me oss pizza och åkte ut hit... jätteskönt väder..
Senare på kvällen ringde pappa.. han hade fått köra upp mamma till sjukhuset!!:-( åå så orolig man blir då! vet inte om hon vill at jag ska skriva varför så jag struntar i det! men nu är hon iallafall hemma och det är hur skönt som helst! bara du mår bra nu så:-)
igår efter jobbet va jag och timmy uppe hos mamma på sjukan en sväng.. efter det åkte jag hem och hämtade theo:-) blev sååå glad att mamma kom:-) vi va ute hela eftermiddagen tills det var dax att gå in och laga mat... fick bli spagetti och köttfärssås... vid kvart över fyra åkt jag för att plocka upp hanna.. skulle ju till hon som vaxa igen, för hon har ju fuskat ju... hon tog bort det hon kunde men allt gick ju inte:-S ska nog inte vaxa benen mer.. iallafall inte där...
jaa det var lite av helgen iallafall! nu ska jag göra mig iordning.. 12-20 står på schemat nu!!
vet ni nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar sen är det semster!!!! weeeiiii!! längtar! och på söndag blir det ullared:-)
Ha en trevlig dag allesammans!
bye!

0 kommentarer on "Helgen då..."

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |