fredag 4 juni 2010

tråkigt som vanligt!


Vilket väder vi har:-) har blåst endel men det är ju ändå skönt ute:-) efter att jag hämtat theo på dagis idag så har vi varit ute hela eftermiddagen/kvällen.. tills det var dax för mat.. sen blev det ut igen en sväng.. innan det var dax för en dusch för mig och lilleman... och efter duschen så lovade jag theo att det skulle bli mys... och han vet vad det är jag kan jag lova!.-) frågade vad han ville ha till mys och då sa han goodis, mer då? cocorn!, nått mer? schipp! nått att dricka? aaa cola!! hahaha han är världens bästa! direkt efter duschen så var det snacks lådan som gällde:-) det är klart, det är ju fredag:-)...
han somnade sen ganska skapligt efter allt gott:-)
och jag sitter här och har trååååkigt som vanligt! kan förstå om inläggen känns tråkiga men det är just så som det är liksom! finns ju fasen inget kul att göra:-( börjar bli väldigt less på det här! jag vill ha en crosstrainer! då har JAG ju nått att göra när det är tråkigt!.. dom är ju bara så dyra! kanske kan hitta en billig på blocket annars?! hmm det får kollas upp:-)!
Imorrn blir det roligare! (hoppas jag iallafall) först är det jobb fram till 12.. sen på eftermiddagen/kvällen ska vi me hanna,danne,cissi,annica,henke? och flera tror jag och spela äventyrsgolf i berg!... tänkte ta en mysig grillning efter det me:-) det kommer att bli toppen kul!:-)
nu ska jag leta crosstrainer!:-)
natti!

0 kommentarer on "tråkigt som vanligt!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |