torsdag 24 juni 2010

underbar dag idag me!:)


Idag har varit en sån här bra dag me... jobbat först till 13.. sen hämta theo på dagis och han fick börja sitt sommarlov:-) har varit ute klippt hela dagen! asskönt! på kvällen kom familjen Rödin ut till oss och grillade... det var mycket trevligt! var ju inte igår jag träffade dom! och theo blev hur glad som helst när Leia kom:-) han tycker så mycket om henne!

imorrn är det jobb till 13 sen börjar jag min 3 veckors semester! ska det blir skönt?! skojjar du! asskönt!!:-)

blir ingen uppdatering imorrn tror jag.. det är ju trotsallt midsommar!!

trevlig midsommar gott folk!!

Btw har jag hittat en bostadsrätt som jag är helt kär i! som skulle passa mig och Theo perfekt! men så är det ju det där med kontantinsats:-S hmmmm.. fast det blir ju billigare att ha en bostadsrätt än en hyresrätt iallafall! hmm.. hmmm... hmmm..

puss! (konstig texten va här idag då:-S hmmmmm, eller kanske bara ser konstigt ut när jag skriver här! vi får väl se hur det ser ut när det har publicerats!)

0 kommentarer on "underbar dag idag me!:)"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |