fredag 30 juli 2010

Älskling!


Jobbat idag igen:-) alltid lika mycket haha! efter jobbet mötte jag upp Thomas och Theo vid macken i Ryd... vi bytte bil och jag och Theo gick in på mc donalds och åt lite middag bara vi två! mysssssigt! Han va så duktig! när vi kom hem har vi haft lite fredagsmys me:-) och nu sover han sen en dryg timma tillbaka! han har varit så gullig idag.. inte gnällig.. ingenting... det märks att jag jobbar mer nu på Theo.. för han säger att han saknar mig och det märks på han väldigt väl! men vad gör man.. får ta vara på tiden man får ihop med massor mys! och det är ju vad vi har gjort ikväll:-) älsklingskillen <3

imorrn är det jobb för mig igen... slutar 15.. då kommer theo till jobbet:-) vi ska byta bil igen... theo och jag ska va själva imorrn kväll me:-) och bara mysa och mysa! torsdagen den 12:e augusti kan vi va hemma och mysa hela dagen lång bara han och jag! då är jag ledig!!:-)

imorrn skulle jag gått på Johannas 25 ås fest på kvällen.. men tyvärr har vi ingen barnvakt åt theo... thomas ska på nån jobbfest..! så kan det va men jag får ju mysa med min ögonsten:-)

ska nog krypa ner till min prins tror jag.. han får sova inne hos mig inatt!:-)
bye bye

0 kommentarer on "Älskling!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |