måndag 26 juli 2010

ost och spyor!


Dagen började trött idag haha... har nog inte sovit ordentligt sen helgen än! gick upp strax innan 8 idag.. var ju dagis dax för theo igen.... och när han var där passade jag på att sova ett par timmar på soffan hahah... började ju inte förräns 14 idag... och när man börjar så sent så sover man visst bort förmmidagen:S inget bra! har ju lite att göra likosm! men men så blev det!... när jag kom till jobbet fick jag börja me osten... och efter när jag har varit där typ 20 min kommer en kund fram och säger att det står en pojke typ 8 år och spyr i gången bredvid.... blääääää! så jag gick till pojken som inte kom härifrån.. typ tyskland... och frågade om han hade mamma här.. han bara : nein eller hur det stavas.. sen kommer det fram en tjej som känner honom.. det var hans mammas syster... så nu fick jag prata engleksa idag me.. stackars pojken alltså! det var ingen dålig spya heller!! fyyyy! han hade runt hela munnen och skor och ben:-( jag ville helst inte vara nära... men dom fixade en som tog bort det! skööönt! jag hade aldrig gjort det.. då hade jag legat där och spytt själv vill jag lova...!
dagen har gått väldigt fort idag.. va VÄLDIGT mycket med osten idag!hmmmmmmm...... hmmmmm.!
nu är det tv!
bye!

0 kommentarer on "ost och spyor!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |