onsdag 21 juli 2010

onsdag



Idag har jag varit ledig:-) på förmiddagen gjorde jag en planka till farmor som vi senare var och åt upp hihi:-) det var jättegott:-)

och nu på kvällen har jag,cissi och annica varit hemma hos annelie och styrt med en sak! kommer att bli kalasbra:-) hihi!


Theo då snackar hur mycket som helst alltså.. allt an säger apar han efter.. har sagt shiittt alltså en gång och nu säger han det.. så underbart söt han är... inga mer fula ord i närheten av honom iallafall.. för han kan direkt det då.. och färger är han jätteduktig.. ser han en färg så säger han den.. och inte tala om min iphone.. han kan allt! låsa upp den, gå in och titta på bilder, spela upp video jaa typ allt! så han går runt me den här hemma ibland:-) sen om det inte går som han vill säger han mamma hjälpa mig:-) han är ju bara två år min lille kille! och räkna till 3:-) kan han me hihi! så söööt alltså! ååå han är bara för underbar alltså!

0 kommentarer on "onsdag"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |