onsdag 14 juli 2010

Finaste killen!



Jag ska bara säga det till er som inte redan visste det att jag har världens finaste son!:-) mer perfekt kille får man leta efter!!


<3>

Jaa idag annars då har vi inte gjort så mycket... va hos gammelfarmor och fikade på förmiddagen.. efter vi kom hem där tänkte jag precis få theo att sova middag.. då ringde mamma och frågade om vi kunde komma och hämta dom på vägen för bilen gått sönder och dom vänta på bärgaren:-(.. såklart åkte vi och hämta dom! satans bilar som alltid ska gå sönder då! gaaahhh! efter det ville ju inte Theo sova såklart.. han har ju blivit stor nu.. det är inte alltid han vill sova middag... och om han gör det så sover han max en timma men då är han vaken längre på kvällarna så vi ska sluta med att sova middag även på dagis.. får se hur det fungerar!

usch jag vill inte ens tänka på att semestern är slut på söndag och jag börjar jobba på måndag!!:-( men fint väder har jag iallafall fått:-)

Jag har fått en lägenhet me:-) har inte tittat på den än men den är min om jag vill ha den.. hyresvärden ringde mej imorse och sa att han har försökt att få tag på han som bor där nu men inte fått nått resultat.. så han ska ringa mej så fort han får tag på han:-) kuuuul! hoppas den är fin bara! en 3:a är det!

Jaa just det.. uppdaterade iphonen förrut och allt som fanns i den försvann.. alla nummer,bilder jaaa ALLT!! snacka om surt! innan allt försvann så lades alla mina bilder jag har på datorn in i den.. ca sisodär 3600 bilder! konstigt! men nu är det som ny och det är bara att börja om med allt!

Nu ska jag iallafall lägga mej och läsa Snabba Cash:-) synd bar att det inte är lite bilder på snyggingen i den:-)

godnatt på er!


0 kommentarer on "Finaste killen!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |