söndag 18 juli 2010

fixat och donat!


ojj vilken dag det har varit fullt ös hahah! fick iallafall sovmorgon.. theo vaknade inte förräns nio:) han visste att mamma ville sova lite på sin sista semesterdag.. på förmiddagen fick vi oväntat besök av gammelfarmor och gammelfarfar:-) alltid så trevligt! efter det tog jag och cissi och åkte en sväng och kollade på tapeter och så... hittade faktiskt typ alla jag vill ha:-) asbra! sen en sväng in på ikea och ikano.. vi har fixat med allt tills en hemlighet nu på kvällen.. kan inte skriva ut vad det är för jag vet att dom det handlar om läser här ;-) så nu va vi typ klara så nu är det sängen som gäller... jag börjar ju jobba imorrn igen :-(... så nu är det dax för allvaret igen! theo har en veckas sommarlov till sen är det allvar för han me!
nu så!
hoppas det regnar imorn hahahhahhahahhahhahahhahhaha skadeglad inte jag va ;-)

natt!

0 kommentarer on "fixat och donat!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |