måndag 19 juli 2010

fullt ös..


första jobbdagen idag efter semestern började med fart! klockan 7 stämplade jag in.. och sen va det fullt ös.. hahaha.. frysen gick sönder och även kylen... typsikt... ska man börja så ska det vara rejält på en gång! men har gått bra idag.. typ alla som var och jobbade idag kom tillbaka från semestern..

min nya hyresvärd ringde förrut me.. han höl på att skriva kontraktet nu:-) weeii! frågade även om jag skulle ha parkering för 100:- i måndaen och det ska jag u.. sen sa han att hon som bor där nu troligtvis flyttar tidigare så jag kan kanske få tillgång till den då:-)

även thomas har nog troligtvis fått en lägenhet nu me.. jättebra.. men han flyttar nog inte förräns den 1 oktober...

theo blev jätteglad när jag kom hem från jobbet idag:-) hihi han är ju helt underbar! älskar min kille till tusen! <3

0 kommentarer on "fullt ös.."

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |