måndag 2 augusti 2010

nu skriver jag:-)


Hej hopp allihop!
dåligt med uppdatering här va:-)
i lördags jobbade jag till 15 och sen kom theo till jobbet.. thomas skulle ju på personalfest så theo och jag gick och handlade lite och sen åkte hem.. och hade myyyyys hela kvällen.. annelie kom förbi me och vi käkade lite och snackade skit:-) även cissi kom när hon slutat! så trevligt så:-) underbara tjejer det där:-)<3 det var underbart att vakna på morgonen bara theo och jag... händer ju inte allt för ofta.. så mysigt:-) vi gick ner och gick ut med ozzy.. sen gjorde vi frukost och åt den framför barnprogrammen:-) efter det blev det ett bad för oss båda två:-).. sen satte vi på en film..efter lite mys i soffan gick vi ut och busade mellan regnet:-) han är helt underbar.. inte en su min under hela dagen:-) underbara unge!!

idag har det varit jobb igen... hur mycket som helst har vi.. och kort om folk:-S men det är som det är... kommer va mycket hela veckan..
men theo blev superglad när jag kom hem idag.. då är det verkligen kul att komma hem:-) säger det igen! underbara unge!:-)
sa till honom förrut att jag skulle hämta honom på dagis imorrn.. han bara:jaaaaa! mamma hämta inte pappa jaaaaaa! haha söt gris!

0 kommentarer on "nu skriver jag:-)"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |