torsdag 5 augusti 2010

Skänninge!



Slutade 16 idag och när jag kom hem va mamma här... så theo mamma och jag åkte ut mot skänning... på marken va det inte alls mycket folk! brukar ju vara massor ju... men det var ganska så skönt!... Theo gjorde som vanligt endel fynd:-) det är alltid han som handlar mest! hur kommer det sig??!?;-) Han måste ju ha världens inkomst med tanke på hur mycket han jämt handlar:-)men det är klart han ska ha.. min kille:-)
På bilden är lite av theos fynd.. det blev remmar ch kokosbollar me såklart:-)

Theo är ju helt galen i spindelmannen, bilar,motorcyklar,båtar,flygplan,pippi jaa typ det! haha så det blir alltid nått med nån av dom sakerna när han handlar... och idag prickade han ju in allt utom båt och flyplan:-)
men han fick se ett flyplan på vägen hem... och då sa han: sypplan åka thailand.. theo me!! haha sötnos! jag lovar dej min lilla plutt att till thailand ska vi åka igen... måste ju bara spara endel pengar först... men kanske om nått år eller två så är vi där igen:-) utan sjukhus besök såklart!:-)

nu så.. sista jobb dagen imorrn sen har jag en välförtjänt ledig helg!! längtar!! fast på lördag blir det att träffa arbetskamraterna på kräftskivan ju såklart!:-)

bye bye baby!

0 kommentarer on "Skänninge!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |