tisdag 3 augusti 2010

Trött som bara den...!


Jisses så trött jag är.. det är inte klokt!!! jobbigt att va så trött ju.. orkar ju ingenting:-( fast jag har ändå haft full fart här hemma.. efter jobbet hämtade jag theo.. fick jobba kvar 40 min men men.. han blev så hiimla glad.. bara skrek mammma mammma! och sprang fram till mig och gav mig den längsta kramen med det störtsa leendet på läpparna:-) hemma gick vi en sväng med ozzy och inväntade på att thomas skulle komma hem.. när han kom så tog theo och jag bilen och åkte och plockade upp mormor... sen for vi en sväng till maxi och handlade lite mat! tråkigt...! sen hem och ställa sig och laga mat... blev bara makaroner och falukorv.. snabbt och enkelt.. orkade inte laga nått mer avancerat och sen skulle det ju gå fort me klockan var ju trots allt nästan 18.. sen busade jag och theo en sväng i soffan... och jag bara tok deckar en timma eller nått.. och theo sover nu me... jaa det är våran dag idag.. inte konstogt att man är trött alltså.. imorrn blir det jobbet 7-17.. kanske ska lägga mej tidigt ikväll så jag är pigg imorrn... men det vet jag ju hur det blir med det när jag säger så;-)

och natti natti!

0 kommentarer on "Trött som bara den...!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |