onsdag 4 augusti 2010

konstigt konstigt...


Varje dag stöter jag på väldigt konstiga människor.. igår hade jag en kille, jaa han kan inte haft alla hästar hemma iallafall.. han frågar: vad är det för olika makaroner ni har i disken.. i salladsbaren alltså.. jag bara joo.. den här är fullkorns PASTA, det är är PASTA med chili och den här PASTAN är örtmarinerad.. han bara okej varför har ni så många olika makaroner för.... ååå! sen frågar han mej.. hur smakar sparris... jaa du vet inte riktigt.. tycker du inte om det? joo jag vet inte det var så längesen som jag åt det.. ahhaaa.. vad brukar du ha i din makaronsallad? jaa jag brukar ha det, det och det och pekade.. ahaa är det gott? jaa det är det.. hmm jag undrar hus sparris smakar... jaa.. ni fattar kanske.. hahahaha men lite roligt är det allt! sen heromdagen kom hon läskot som är inne ibland.. usch henne är jag rädd för alltså... hon bara blänger och spänner ögonen i en!! jag skulle hjälpa henne vid disken.. hon tog ett nummer och jag ropade upp hennes nummer och gick fram till henne.. och hon bara stod och kollade.. jag bara jaa tack? hon jahaa.. jag bara vill du ha nån hjälp... jaa det vill jag.. jag bara oke vad kan jag hjälpa dej med..och så svarade hon inte.. jag bara jaa tack? då bara varför säger du tack hela tiden fööör!! ojj förlåt men kan jag hjälpa dej? jaa varför är laxen så dyr och den va ju billigare förra veckan.. jaa men då hade vi extra pris.. jahaa och spänner ögonen i mej... usch för henne.. en dag hade hon vart inne i frukten oc bara stått och gapat så kunderna blev rädda och ville inte gå in i butiken..! usch för henne alltså!

det är bara några hihi... men vi har väldigt söta och roliga kunder me ska ni veta:-) nu när jag är ute och plockar ost kommer det fram många och baravill prata me.. mest äldre..hii:-)

natti sov gott!

1 kommentarer on "konstigt konstigt..."

annica sa...

baah! ut med den där läskiga bruden!! PUCKO brud juh för faen... hon borde ha hjälp :P

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |