söndag 25 april 2010

Välkomna hit!


Välkomna hit till våran nya sida!


Här skriver vi om allt som händer i vårat liv.. allt om våran lilla familj men mest om våran underbara son Theo såklart!





Hoppas ni har följt med oss från theoprinsen.blogg.se





Orsaken till att vi har bytt är att jag ville förnya sidan lite och jag är inte så haj på det själv, så nu hoppas jag snart lära mig hur man gör här.. men förhoppningsvis kommer det inte ta allt för lång tid :-)





Men här kommer det bli massor med spännande saker, som tävlingar och sånt kul! så fortsätt och häng med vet ja!





Det får bli allt för idag i det här smyginlägget.. från och med imorgon är det här som det alltid gäller!





Natti natti gott folk!


Psst!! jag kan viska att i slutet av veckan kommer det upp en tävling, så håll utkik :-)













4 kommentarer on "Välkomna hit!"

Hanna sa...

Vilken fin blogg =)

rille sa...

fin blogg och kul med tävlingar // rille

Anonym sa...

fin blogg // rille

mamma sa...

kul med något nytt.jättefin blogg.

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |