tisdag 27 april 2010

Pranked:-)


Hahaha va roligt det kan va! sitter och tittar på "pranked" på MTV! hahaha.. det är ett sånt program där dom skämtar och sånt med varandra.. nyss var det en kille som kastade vetemjöl på sin farfar som stod i duschen! haha va roligt! det måste jag göra på thomas nån gång:-)
Theo var vaken när jag kom hem.. jag hade köpt med mig kyckling,revenspjäll och potatissallad.. theo älskar kyckling så det var det han åt, men han gnagde även lite på spjällen..! han hade ju redan ätit middag så det här blev ju bara ett litet kvällsmål:-) sen somnade han på stört nästan, efter vi hade borstat tänderna och bytt blöja:-) man blir trött av att vara på dagis!
Idag när thomas hämtade honom hade han blivit biten! på ryggen... han ett stort rött märke.. men det har inte gått hål som tur är.. varför ska barnen bitas för!?! theo har aldrig gjort det förräns för ett nån vecka sen... han bet thomas.. och då fick han verkligen veta att så görman inte.. tror till ochmed att han förstod att man inte gör så... för han sa efteråt att: nee inte bitas!
inte konstigt att dom lär sig sånna saker när dom själva råkar ut för det!! åååhhh!!
Hoppas bara dagispersonalen berättar för det barnets föräldrar att den har bitit en annan idag! men det borde dom väl! eller??!!
Imorrn är vi lediga jag och theo... vad ska vi hitta på då:-) ute och leka såklart, hoppas bara det är fint väder som det har varit idag... och kanske en sväng till ikano.. vem vet! måste ju handla mat me, så det blir nog en sväng att göra det me... sen ska vi träffa cissi me! det var jättelänge sen vi sågs, så det ska bli kul!:-)
Hahahahahha nu på "pranked" var det ett par killar som skojja till det med sin polare.. dom sa att dom hade sett ett nytt trick på internet och att killen skulle hålla sina händer på huvudet.. när han gjorde det så kom den ena killen fram bakifrån med en stor silver tejprulle och tejpade fast hans händer!! haha så där satt han fast med händerna på huvudet! hahaha både jag och thomas sitter och asgarvar!! undra om det är vi som har dålig humor eller om programmet verkligen är kul! jaa man kan ju undra ibland ;-)
Nu kallar sängen på mig!
Natti natti!

0 kommentarer on "Pranked:-)"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |