onsdag 28 april 2010

Snart natt ju....


Nu blev det ett sent inlägg igen.. idag har det varit fullt upp sen vi steg upp imorse känns det som... varför ska ens lediga dagar gå så snabbt?! hinner ju inte me allt som jag planerar... vi gick upp imorse, åt lite fruksot och gjorde iordning oss... åkte och hämtade mamma och sen ner till verkstaden för att kolla på utemöblerna vi fått av farmor och farfar:-).. sen blev det en sväng till ikano.. kolla efter lite presenter till lillfisen som blir två år om en vecka! hittade lite grann men ska nog hitta lite kläder me.. sen blev det att handla lite mat.. det som är såååå tråkigt! men men... va väl hemma igen strax efter 15.. sen kom thomas och han hade med sig cissi hit:-) så vi lagade lite mat och snackade lite strunt och planerade inför valborg.. det blir lugnt på fredag men med god mat och trevligt sällskap:-) Det blir nog kalasbra!
Just nu har jag precis kommit hem efter att ha kört hem cissi...
Jag som skulle göra så mycket idag har ju inte hunnit me nått... det skulle ju tvättas, städas och allt men inget utav det.. joo två maskiner tvätt har jag allt hunnit me;-)
Nu ska jag duscha mig och sen blir det sängen.. upp tidigt till jobbet imorrn.. 07-16 är arbetspasset:-)
Natti natti!

0 kommentarer on "Snart natt ju...."

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |