måndag 26 april 2010

födelsedag och shopping..


Jaa vad tycker ni nu då?? den här sidan är bättre va?! :-)


Idag är det min pappas födelsedag! grattis grattis!


Jag, theo och hanna va på ikano efter vi slutat idag... kom dit vid 14 och åkte därifrån strax efter 17.. och vi skulle va på kalaset hos pappa kl 17.30... vi blev lite sena men det var ingen fara!:-)

Vi var överallt och kollade dag.. eller ja nästan.. toys r us, sko punkten, babyprofssen, sen in på ikano.. ag hittade lite men inte alls mycket.. hanna därimot shoppade loss som bara den! hittade massor med mamma kläder:-) blir kanske en sväng ut till ikano igen när jag är ledig på onsdag.. dom hade ganska så bra rea på gina tycker jag.. hittade en skjorttjröja :-/ och en kofta för ynka 49:- st! inte ialla va!


Nu går det jättebra på dagis igen för theo.. jätteskönt det:-) han har börjat hänga ihop med en tjej med.. Ellie... dom säger att theo och Ellie går och kramas och håller ihop hela dagarna! tjejtjusare där! ska det börjas vid 2 års ålder?:-/


nu ska jag testa att lägga in en bild, hihi får se hur det går!



0 kommentarer on "födelsedag och shopping.."

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |