tisdag 27 april 2010

Snart jobbtajm..


Då börjar man inte jobba förräns 12 idag då... känns ju lite sådär, vill ju hellre jobba dag men ibland måste man ju jobba kväll me.. men det kommer att gå såbra så:-)
Jag tänkte ju att jag skulle få sova lite imorse.. men inte det inte... theo började ropa på mamma kl 06.30... så vi tog in honom till vårat rum och trodde han ville somna om ett tag.. men inte det inte... han var så pigg så:-)
Det går så himla bra när han sover i sin säng... sover hela natten och vaknar inte en enda gång! stor kille! men jag vill ju ha honom i min säng och mysa.. men som sagt han är ju stor nu och ska sova i sin säng varje natt säger thomas..:-(.. han har ju sovit i sin säng innan med men då har jag tagit in honom några nätter för att mysa me han.. hihi... men han sover ju bättre i sin säng me..
Närr jag gick upp igår på morgonen kika jag in hos honom.. då låg han nere vid fotänden och sov:-) han rör sig så himla mycket på nätterna, sätter sig upp och bara "slänger" sig åt ett håll.. hahah!
Nu ska jag väl göra mig iording, så jag kan ta det lugnt och vila lite kanske innan jag börjar jobba!
ha en trevlig dag allesammans, för det ska jag ha!

1 kommentarer on "Snart jobbtajm.."

mamma sa...

Jag ska ha en trevlig dag ja med,skall klippa ozzi,se hur länge det tar.kram.

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |