lördag 22 januari 2011

Kanske ska starta igen?!


Det är frågan det! Har jag tid och ork?! Jag jobbar ju varje dag och har min underbara prins varannan vecka! Och nu har jag även börjat jobba lite som säljare för tryckexperten:-) jättekul ska det bli! Va och pratade med "chefen" igår efter jag hämtat theo på dagis:-) så nu har jag en provkollektion och lite annat här hemma sånt är det bara att sätta igång:-) ska ha ett homeparty här hemma tänkte jag, ska bara hitta ett perfekt datum först! Helst vill jag ju att golven är lagda innan, om dom nu får arslet ur vagnen och kommer och lägger dom nån gång! Men åter till homepartyt.. Tänkte nog ta det i februari i början och då vill jag att så många som kan och vill kommer! Det är jättefina t-shirts med massor av tryck att välja på! Perfekt present eller varför inte en present till sig själv:-). Nu ska jag fortsätta att titta på tjorven med min älskade kille sen bär det av för jobb på Hemköp:-) theo ska va hos sin pappa medans jag jobbar lite:-) och så ska jag försöka klura ut hur jag lägger in bilder här när jag skriver från iphonen:-S hej!

0 kommentarer on "Kanske ska starta igen?!"

Skicka en kommentar

 

. Copyright 2010 All Rights Reserved Theoprinsen Designed by TryckExperten.se |